/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/L2D-S_logo_h.png

/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Група.jpg Нова ера медіатренерів в Україні. Протидія дезінформації через інновації та критичне мислення від АУП. 15-16 березня 2024 року в Києві Академія української преси зустріла нових «Медіатренерів країни», учасником стала Дяченко Л.Є., заступник директора з навчально-виховної роботи ХЛ №150. Цей проєкт зібрав мультиплікаторів знань та навичок у сфері медіаграмотності. У центрі уваги цьогорічної програми були інформаційні технології та засоби безпеки, з акцентом на використанні штучного інтелекту (ШІ) у тренерській практиці. Під час заходу тренери наголошували на критичному мисленні як на ключовому інструменті протистояння дезінформації, що є особливо актуальним у контексті сучасних реалій. Учасники дізналися, як самостійно протистояти дезінформації, яка вражає думки, погляди та переконання українців, та були ознайомлені з новітніми цифровими можливостями і засобами безпеки, що виходять за рамки традиційних методів захисту, таких як двофакторна аутентифікація чи ланцюг паролів.
/Files/images/vyna/429801678_1004017067860940_6913273329023359736_n.jpg Вивчаючи тему з медіаграмотності під час уроків історії учні Людмили Василівни Гузенко практикують написання статей до шкільної газети. Серед наших випускників є гарні журналісти і ми упевнені ще будуть. Тож тишімося, що перші спроби пера відбуваються під час навчання у школі.
/Files/images/vyna/428093143_989711975958116_992265297485303440_n.jpg "Життя - в нашому серці..." , фінальний акорд тренінгу "Розширюємо можливості технологій в освіті разом із Canva та штучним інтелектом", який провели для педагогів ХЛ №150 напередодні Дня закоханих 13 лютого 2024 року.
Пробігли величезний масив активностей, випробувань, відкриттів разом із юним медіатренером Тимофієм Клименком, учнем 7-В класу ХЛ №150.

/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/ІМГ.jpg Післяобідня кава в Харківському ліцеї №150 28 листопада 2023 року була теплою та смачною. Більше двох годин Дяченко Л.Є., заступник директора з навчально-виховної роботи (тренер із медіаграмотності) проводила тренінг, на якому разом із колегами удосконалювали та зміцнювали тему «Практики інфомедійної грамотності – в освітній простір». Зібрали докупи всі практичні навички безпечних дій в медіасередовищах та цифрові компетентності, крокували шляхами до «достовірності», побували в ролі «фактчекерів», аналізували відео, а потім поринули в безмежний простір нейромереж. І нарешті... «Словник цифрових термінів для дітей» від Фінської національної агенції з питань освіти - вже в дії! Підтримуємо розвиток цифрових навичок дітей! Навчаємо, навчаємося та з нетерпінням очікуємо Перемоги!
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Урок.jpg31 жовтня 2023 року, у метрошколі, Дяченко Л.Є. проводила урок за темою "Методи дослідження клітин" у 9-М класі. В осінній круговерті листопаду оцінювали інформацію про видатних вчених (Галілео Галілей, Роберт Гук) за кількома ключовими аспектами: джерело інформаціїї, достовірність (Хто? Що? Коли? Де? Як?), актуальність, точність, обʼєктивність, розмежування фактів від суджень, повнота. Діти жваво, в інтерактиві, перевіряли контенти як справжні Фактчекери. Продовжуємо розвивати навички медіаграмотності.
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Тренінг, 26.jpg «Медіаграмотність в дії: обмін досвідом», тренінг, 26 жовтня 2023 року, м. Київ - учасник, Дяченко Л.Є., заступник директора з навчально-виховної роботи.
Знову заглибилися в проєкт «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті». Разом з чудовою командою Олена Тараненко - менеджерка з розвитку потенціалу L2D Ukraine, Olga Kuno IREX in Ukraine надзвичайно ресурсними регіональними координаторками, тренерками Наталя Малютіна, Oleksandra Rozumiienko. Заземлилися. Згенерували правила спільної роботи. Познайомилися в дії та русі. Інтегрували кейс вправ із медіаграмотності в різні навчальні предмети. Готували найсмачніший медіаграмотнотний борщ і повністю заглибилися в проєкт «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті». Зустріли нові ідеї. Проаналізували використання відео на уроках із різних навчальних предметів. Ще раз знайомилися поглиблено в темпі броунівського руху. Знайшли себе в образах котиків… Пригадали відомі подкасти. Далі був ПаРкУр. І нарешті - зрозуміли, обираючи один із трьох стільців: що для кожного з нас було найціннішим? що хотілося-б зробити найперше після заходу? до якого відкриття нас підштовхнула ця зустріч? Медіаграмотність в дії - не зупиняється, надихає кожного не тільки вивчати, а ще й розрізняти, рухатися вперед і вдосконалюватися.
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Фінляндія.jpg IREX in Ukraine, організатор масштабного візиту до Фінляндії (учасник від Харківської області Дяченко Л.Є., заступник директора з навчально-виховної роботи ХЛ №150), Міністерство освіти і науки України, команда проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті». Можливість чотири дні (з 26 по 29 жовтня 2023 року) вивчати досвід усіх організацій Фінляндії з розвитку медіаграмотності та цифрових технологій. Багато цікавих зустрічей, знайомств, неймовірних вражень від спілкування в Національному агентстві освіти Фінляндії, Міністерстві освіти і культури Фінляндії. Готуємося впроваджувати потужний масив інформації та практик в Україні Готуємося впроваджувати потужний масив інформації та практик в Україні.
/Files/Тренер.jpg Завершився тренінговий триденний проєкт (05.09.2023 - 07.09.2023) за темою "Протидія дезінформації в контексті російсько-української війни як інструмент подолання розриву довіри".

20 учасників із різних міст та областей України одержали сертифікати та здобули кваліфікацію "Тренер(ка) з медіаграмотності".

Дяченко Л.Є., заступник директора з навчально-виховної роботи ХЛ №150 - учасник тренінгу.
/Files/Збірка.jpg Учасники тренінгу одержали методичні посібники від Академії української преси "Медіаграмотність під час війни: теорія, методика та інтерактив".
Це кейс методичних рекомедацій, вправ, порад та інтерактивних вправдля засвоєння різних аспектів медіаграмотності.
/Files/images/photo1693906293.jpeg Новий 2023/2024 навчальний рік медіаграмотності! У Києві стартував перший день тренінгу з Академією Української Преси «Протидія дезінформації в контексті російсько-української війни як інструмент подолання розриву довіри». Партнер Академії Української Преси у цьому проєкті - Центр медіа- та цифрової грамотності Інституту медіа- та комунікаційних студій Вільного університету Берліна (Німеччина).


Наш ліцей на тренінгу представляє Лариса Євгеніївна Дяченко, заступник директора школи з навчально-виховної роботи! Цікавої роботи та нових відкриттів, колего!
/Files/images/mg/зображення_viber_2023-03-19_09-43-26-061.jpg Отримали нові видання від Академії Української Преси!
/Files/images/mg/Вовк_національний тест з медіаграмотності.jpg 27 жовтня 2022 року вчителі та учні долучились до Національного тесту з медіаграмотності на платформі Національного проєкту з медіаграмотніості "Фільтр".
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Критикотики.jpg Школа отримала настільну гру з розвитку навичок критичного мислення "Критикотики".
Ця надзвичайна гра про котиків та освіту створена експертами ГО "Освіторія" у співпраці з Feelindigo за підтримки Міжнародного фонду "Відродження".

Головний герой - кіт Інжир запрошує всіх під час гри розвивати критичне мислення, медіаграмотність та навичкі факт-чекінгу.

Вже з 1 вересня під час шкільних уроків учні від 10 років зможуть навчатися корисним навичкам під час гри "Критикотики"!
/Files/Дяченко Лариса.jpg



Дяченко Л.Є., заступник директора з навчально-виховної роботи брала участь у чотириденній Програмі тренерів з медіаграмотності (17-21 серпня 2021 року) і одержала сертифікат та здобула кваліфікацію "Тренер з медіаграмотності".
/Files/photogallery/11391/вебінар_стереотипи (7).jpg 8 та 14 червня 2021 року адміністрація та вчителі школи долучились до вебінару "Стереотипи у нашому житті: зручні шаблони чи провісники дискримінації?" від проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність".

Щиро дякуємо організаторкам за надзвичайно цікаву інформацію, пізнавальні вправи, саму атмосферу заняття. Багато дізнались, навчились, будемо втілювати у освітній процес.

Всі учасники мають змогу пройти тест для отримання сертифікату.

Фотозвіт
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/матеріали.jpg Дякуємо проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність" за отримані методичні матеріали, набори вправ, плакатів та розробок для навчання інфомедійній грамотності.

Надзвичайно цікаві та корисні матеріали можуть використовуватися як під час уроків так і у позакласній роботі.

Фотозвіт
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/афіша майстерня 11.06_2.jpg Сьома зустріч учасників "Майстерні медіаграмотності" відбулася 11 червня у форматі ZOOM-конференції і стала завершальною у 2020/2021 навчальному році.
Учасників познайомили із можливостями сервісу віртуальної реальності AltspaceVR.

Засідання відвідали заступники директора школи з НВР Дяченко Л.Є. і Вовк О.О., педагог-організатор Дроб О.Є.

Захід реалізується в межах проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність".


/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Krytykotyky_Pavlova-2.jpg Чекаємо з нетерпінням настільну гру з розвитку критичного мислення від кота Інжира "Критикотики"!

Замовлення відправлено, перші розсилки очікуємо з 30 липня!
/Files/images/dom/193470140_1223904508063862_9047576943422334829_n.jpg До Дня захисту дітей педагог-організатор Ольга Дроб створила для учнів онлайн-гру "Child Game" на платформі https://gamilab.com/play/73be259d-1983-421c-971d-81e2c2674e5d

Запрошуємо всіх бажаючих до проходження гри!

Це наш перший крок до гейміфікації виховного процесу!
/Files/images/dom/150_ДЮГО_ДОМ_2021.jpg Вітаємо з перемогою редакцію шкільної газети "ПеремеШка", яка виборола І місце у номінації "Краща друкована газета" ХХIV Міжнародного конкурсу шкільних медіа (м.Миколаїв).

Юні журналісти на своїх заняттях перший рік опановують основи медіаграмотності, використовуючи матеріали проєкту "Вивчай та розрізняй:інфо-медійна грамотність"
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Майстерня медіаграмотності -6-та зустріч.jpg Шосте засідання медіаграмотних відбулося на платформі ZOOM 21 травня!

Зустріч відбулася в межах реалізації заходів проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність".

На цей раз учасники проєкту від нашої школи, заступники директора Дяченко Л.Є. та Вовк О.О. переглянули зустріч у записі.
/Files/photogallery/11347/Мм_5 (5).jpg

/Files/photogallery/11347/Мм_5 (1).jpg
П'ята МедіаП'ятниця з IREX відбулася на платформі ZOOM 23 квітня!
Познайомились з грою
"Я медійник", розглянули питання медіаграмотності під історичним кутом,
дізналися про нові цікаві онлайн-ресурси, пограли в улюблену "Сніжинку".

Зустріч відбулася
в межах реалізації заходів проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність", від нашої школи "Майстерню медіаграмотності" відвідала заступник директора школи з навчально-виховної роботи Вовк О.О.

Ще один крок до медіаграмотності зроблений!

Фотозвіт
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/150_сертифікат_Кіно і Школа.jpg Вітаємо учениць 10-Б класу та Ващенко О.В. з участю у всеукраїнському конкурсі "Кіно і школа" в межах проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність"!

Бажаємо творчих успіхів! Сподіваємось, що у наступному році до участі доєднається більше учасників від нашої школи.
/Files/photogallery/11341/кейс укр мова (1).jpg

/Files/photogallery/11341/кейс укр мова (4).jpg
Ура! Ура! 15 квітня школа отримала справжній подарунок - кейс матеріалів для вчителя "Інфомедійна грамотність на уроках української мови" для 9 класу.

Навчально-методичні матеріали розроблені в рамках проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність", який виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки посольств США та Великої Британії у партнерстві з МОН України та Академією Української преси.

Надзвичайно корисні матеріали допоможуть вчителям ефективніше працювати над формуванням в учнів критичного мислення та вчити їх вмінню орієнтуватися в сучасному інформаційному просторі.
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/172702304_3867062506696021_2955976914522579983_n.jpg 13 квітня вчителі школи відвідали онлайн-церемонію нагородження переможців Конкурсу короткометражних фільмів "Кіно і школа".

На жаль, робота наших учнів 10-Б класу не стала однією з кращих, але всі старалися, отримали певний досвід, а під час проведення церемонії, ще й практичні поради щодо якісної зйомки відеоконтенту.

Конкурс проведено в рамках реалізації проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність".
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/4 Мм.jpg 2 квітня відбулася чергова зустріч медіа-грамотних на платформі ZOOM!

Як завжди нові знання, вміння, відкриття у світі інфо-медійної грамотності!

В межах реалізації заходів проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність" відеозапис зустрічі переглянули заступники директора з навчально-виховної роботи Дяченко Л.Є., Вовк О.О.

/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/20210331_111632.jpg На заняттях шкільного гуртка, учні в ігровій формі опановують основи медіаграмотності.

Як може змінитися інформація на шляху від адресата до адресата - граємо у "Малюнки на спині"!
/Files/photogallery/11310/3 мм (5).jpg Чергова МедіаП'ятниця з IREX, яка відбулася на платформі ZOOM 12 березня, збагатила знаннями, поповнила персональну скарбничку корисними та цікавими ресурсами, покращила настрій і файно вбрала учасників та учасниць "Майстерні медіаграмотності" у чарівні капелюхи!

В межах реалізації заходів проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність", від нашої школи "Майстерню медіаграмотності" відвідали заступники директора школи з навчально-виховної роботи Дяченко Л.Є. та Вовк О.О.

Щиро дякуємо організаторам зустрічі та спікерам за можливості та досвід!

Фотозвіт
/Files/photogallery/11311/Ауп 2.jpg Щиро вдячні Академії Української Преси за надану літературу! Сьогодні отримали перші примірники надзвичайно цікавих та корисних для роботи видань з медіаграмотності та журналістики.

Фотозвіт
/Files/photogallery/11312/ШЖіОМ (2).jpg
/Files/photogallery/11312/ШЖіОМ (3).jpg
В межах реалізації проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність",
на заняттях гуртка "Шкільна газета "ПєрємєШка" юні журналісти 4-9 класів, почали опановувати основи медіаграмотності.

Скільки часу ми проводимо в медіапросторі? Які саме інформаційні потоки впливають на нас? Як правильно сприймати контент, працювати з інформацією та якісно передавати її в медіатекстах, як не піддатися маніпуляціям - всьому цьому вчаться юні шкільні журналісти.

Фотозвіт
/Files/photogallery/11293/154818095_1125152237925748_7425102302436558462_o.jpg

/Files/photogallery/11293/152945296_1125162377924734_3831785272471810588_o.jpg
Інформаційна зустріч щодо імплементації проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність" відбулася на платформі Zoom 25 лютого та об'єднала медіаграмотних освітян Харківської області.
Директор школи Ольга Михайлівна Бєлих презентувала впровадження ефективних моделей розвитку навичок критичного сприйняття інформації педагогічними працівниками та учнями ХЗОШ № 150, які з 2018 року долучилися до участі у проєкті "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність".
Захід був надзвичайно медіа-продуктивний. Дякуємо організаторам зустрічі, зокрема Наталі Малютіній, регіональному координаторові проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» у Харківській області за плідну співпрацю та підтримку!

Фотозвіт
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/152596488_3714551521965375_5170402275707422552_o.jpg Учні 10-Б класу під керівництвом учителя мистецтва Ващенко О.В. взяли участь у Конкурсі короткометражних фільмів "КІНО І ШКОЛА" в межах "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність".

Бажаємо перемоги! Тримаймо кулачки!


Переглянути нашу конкурсну роботу "Не довіряй, ПЕРЕВІРЯЙ!" можна на каналі You Tube ДЮГО "ДОМ"
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/151348553_3734910223263774_5884783900266047241_o.jpg 19 лютого 2021 року відбулося друге засідання "Майстерні медіаграмотності" в межах проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність", яке відвідали директор школи Бєлих О.М., заступники директора Дяченко Л.Є., Вовк О.О., учитель біології Бєлєвцова М.Є.
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/зображення_viber_2021-02-24_13-28-30.jpg 17 лютого 2021 року на порталі "Освіторія", на сторінках "Інжир" та "Освіторія медіа" у Фейсбук відбулася онлайн- презентація настільної гри з розвитку критичного мислення "Критикотики".
Презентацію відвідали заступники директора з навчально-виховної роботи Дяченко Л.Є., Вовк О.О., педагог-організатор Дроб О.Є.
/Files/photogallery/11274/IMG-fd14246b76911b1c97a81397af1327cf-V.jpg

/Files/photogallery/11274/IMG-bb1764d98f0c9e0b3d4cbc6fd8e4a202-V.jpg
Весвітній день безпечного Інтернету в ХЗОШ 150 продовжився й 10 лютого 2021 року творчими квестами та тематичними уроками для учнів початкової школи "Ми за безпечний Інтернет"! Старші вчилися самі на уроках інформатики, а після передавали знання молодшим.
Навички безпечного користування мережею Інтернет дуже важливі для кожної сучасної людини й починати їх опановувати краще вже змалечку

Матеріали проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність" завжди в нагоді для підготовки до таких уроків та заходів

#IREX_in_Ukraine
/Files/photogallery/11274/3.jpg 9 лютого 2021 року
у соціальній мережі Фейсбук відбулася онлайн-вікторина "А ти безпечно серфиш Інтернетом?" від IREX до Дня безпечного Інтернету.
Вітаємо Олену Вовк, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка посіла IV місце серед майже учасників!

#IREX_in_Ukraine

/Files/photogallery/11274/13.jpg

/Files/photogallery/11274/IMG-f755658411bf812b73a0e03ede24a415-V.jpg
9 лютого 2021 року у нашій школі до Всесвітнього дня безпечного Інтернету пройшли виставка наочності, тематичні уроки для учнів 5-11 класів, квест для 6-х класів "Безпечна мережа Інтернет для школярів", "Хвилинки безпечного Інтернету" для учнів початкових класів, а учителі долучились до участі в онлайн-вікторині "А ти безпечно серфиш Інтернетом?" від IREX in Ukraine в межах проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність".

Для підготовки до уроків та в оформленні наочності вчителі користувались інформаційними матеріалами проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність"

(IREX , Академія Української Преси, Міністерство освіти і науки України).

Фотозвіт
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Безымянный.jpg 3-4 лютого 2021 року на теренах Фейсбуку відбувася "Онлайн Feel Fest: Фестиваль літератури, мистецтва та медіа - 2021".

Міський фестиваль, започаткований на факультеті філології та журналістики Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені В.Вінниченка, м. Кропівницький, спільно з Агенцією сталого розвитку "Хмарочос" цього року відбувається онлайн та до нього можуть приєднатися всі бажаючи.

Захід відбувся в рамках медіаосвітнього проєкту "Створення медіаосвітньої платформи "МедіаРеВізія", який став можливим завдяки проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність", що виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX), за підтримки Посольств США та Великої Британії, у партнерстві з Академією Української Преси та МОН України.Творчі ефіри, актуальні теми, натхненні спікери, zoom-зустрічі, майстерні зі створення медіапросвітницької відеопоезії та спотмоушн - це лише частина того, що ви побачите та почуєте під час фестивалю!

Всі медіазацікавлені можуть переглянути записі онлайн-трансляцій на сторінці МедіаРеВізії
у Фейсбуці.
/Files/photogallery/11269/Screenshot_20210129-172655_Zoom.jpg
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/MyCollages (2).jpg
29 січня 2021 року відбулося довгоочікуване відкриття онлайн-клубу тренерів з інфо-медійної грамотності "Майстерня медіаграмотності" від IREX та Академії Української Преси (АУП).

Це було натхненно, динамічно, актуально, у дружньому колі. Учасники отримали практичні інструменти для роботи, обмінялися досвідом.Нашу школу на заході представили Дяченко Л.Є. та Вовк О.О., заступники директора з навчально-виховної роботи; Бєлєвцова М.Є., учитель біології.

З нетерпінням чекаємо наступну медіаграмотну п'ятницю 19 лютого!


Фотозвіт
/Files/photogallery/11265/3.jpg


22 січня 2021 року для учасників проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність" відбулася онлайн-презентація моніторингу існуючих українських та міжнародних програм, прожєктів та розробок у сфері інфо-медійної грамотності від Академії Української Преси та IREX.

Від нашої школи на презентації були присутні заступники директора з навчально-виховної роботи Дяченко Л.Є. та Вовк О.О.Під час презентації слухачі отримали цікаву й корисну інформацію про програми, проєкти, ресурси у сфері просування ІМГ, які можна використовувати в освітній діяльності.

Фотозвіт
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Педарад_29.12 (8).jpg

/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Педарад_29.12 (16).jpg

/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Педарад_29.12 (3).jpg

/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Педарад_29.12 (12).jpg

/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Педарад_29.12 (10).jpg

/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Педарад_29.12 (4).jpg
/Files/images/vivchay_ta_rozrznyay/Педарад_29.12 (2).jpg
29 грудня 2020 року вчителі ХЗОШ № 150 отримали професійний новорічний подарунок – майже 2 години цікавого та корисного онлайн-спілкування у форматі-ZOOM на засіданні педагогічної ради закладу з теми«Формування медіакультури як підготовка особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа». Організаторами, помічниками таких активностей стали адміністрація, вчителі закладу, учасники проєкту«Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», який виконує Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольств США та Великої Британії у партнерстві з Міністерством освіти і науки України й Академією української преси.Ми дуже вдячніНаталі Олександрівні Малютіній, регіональній координаторці проєкту,яка взяла участь у засіданні, докладно познайомила учителів зі шляхами його впровадження, можливостями інтеграції на уроках з різних предметів, успіхами та досягненнями, розповіла чому кожному з нас просто необхідно формувати в собі інфо-медійну грамотність. Також Наталя Олександрівна повідомила, що всі учасники, які пройшли тестування за навчальними відео проєкту про використання онлайн-інструментів на уроках, вже отримали на поштові скриньки свої сертифікати! Вітаємо!Надзвичайно професійними та ефективними були активності вчителів – учасників проєкту: Зої Іванівни Ободовської, Юлії Віталіївни Черняєвої, Олени Вікторівни Ващенко. Вони поділилися практичними інструментами, за допомогою яких навчають учнів бути медіаграмотними: «Факт.Фейк.Судження», «Постер», «Білий шум», «Зіпсований телефон» та інші.
Ольга Дроб,педагог-організатор школи, розповіла та показала колегам онлайн-ресурси, за допомогою яких можна створювати якісний візуальний навчальний контент, серед них: Canva, Crello, Padlet, Mentimetr. У нашій супер спортивній школі жоден захід не проходить без рухливих вправ. Аліна Сергіївна Кузнєцова, учитель фізкультури, підготувала пальчикову руханку «Розум на кінчиках пальців» і ми радо розім’яли м’язи для кращого сприйняття серйозного, інформаційного медіа-матеріалу. І на завершення...

Учасники заходу отримали кейс інформаційних матеріалів: практичні вправи та порадники від Академії української преси та проєкту «Вивчай та розрізняй!». Щиро дякуємо всім учасникам та організаторам нашого передноворічного методичного спілкування за творчий підхід, активність, винахідливість, комунікацію, залученість, підтримку та прекрасні виступи!Бажаємо всім у Новому році міцного здоров’я, бадьорості, розвитку і руху тільки вперед, успіхів та безпечного спілкування у безмежному інформаційному просторі!

Фотозвіт
/Files/photogallery/11232/изображение_viber_2020-11-27_15-48-58.jpg

/Files/photogallery/11232/Семінар_150 (16).jpg

/Files/photogallery/11232/л.jpg

/Files/photogallery/11232/Семінар_150 (6).jpg
27 листопада 2020 року відбулося засідання педагогічної онлайн-студії для заступників директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО Шевченківського району за темою:"Формування освітнього середовища для розвитку творчих здібностей та навчання обдарованих учнів", відповідальна - Дяченко Л.Є., заступник директора ХЗОШ № 150 з навчально-виховної роботи.
На засіданні були присутні та брали участь у проведенні експертних сесій викладачі та студенти КЗ "Харківська гуманітарно-педагогічна академія"Харківської обласної ради, регіональна координаторка Всеукраїнського проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність" (IREX). Упродовж експертних та вчительських сесій учасники заходу мали змогу познайомитися із досвідом роботи нашого закладу з обдарованими учнями, практичним застосуванням технологій дистанційного навчання. Учасників привітав директор ХЗОШ №150 Бєлих О.М. Цікаві виступи підготували: заступники директора з навчально-виховної роботи Дяченко Л.Є., Вовк О.О., педагог-організатор Дроб О.Є. Учитель фізичної культури Кузнєцова А.С., активізувала учасників заходу вправами з нейрогімнастики. У рамках співпраці з КЗ "Харківська гуманітарно-педагогічна академія" ХОР пізнавальним був виступ Упатової І.П., доктора педагогічних наук, доцента , професора кафедри природничих наук про "Науково-методичний супровід педагогів для успішної роботи з обдарованими учнями". Окрема сесія була присвячена участі школи у міжнародному проєкті "Вивчай і розрізняй: інфо-медійна грамотність". #Про медіа_Педагогічна скарбничка. Практичні сесії. Надзвичайно цікаво представила матеріали курсу з медіаграмотності регіональна координаторка проєкту"Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність" Малютіна Н.О. та вчителі Ободовська З.І., Черняєва Ю.В., Ващенко О.В., які впроваджують проєкт у закладі. Насичено, цікаво, пізнавально та корисно! І головне, техніка не підвела, а це для онлайн-роботи дуже важлива складова. Дуже вдячні ВСІМ за участь та чекаємо на нові зустрічі!

Фотозвіт
Кiлькiсть переглядiв: 0